Algemene Ledenvergadering tot nader order uitgesteld

Maandag, 5 april 2021

Gebruikelijk word onze Algemene Ledenvergadering op de laatste donderdag van januari gehouden. Vanwege de coronamaatregelen kon dat dit jaar niet door gaan.

Wij hadden toen het plan opgepakt om de Algemene Ledenvergadering gelijktijdig met de Wedstrijdvergadering op 8 april te gaan houden. Echter zijn de coronamaatregelen nog steeds niet versoepeld, waardoor de gecombineerde Algemene Ledenvergadering en Wedstrijdvergadering op 8 april ook niet door kan gaan. Daarom moeten we de Algemene Ledenvergadering tot nader order uit gaan stellen. Zodra de coronamaatregelen zover versoepeld worden dat het houden van een ledenvergadering weer mogelijk is zullen wij een datum gaan plannen voor die vergadering.

De huidige coronamaatregelen houden ook in dat we op dit moment geen enkele activiteit vanuit de vereniging kunnen gaan organiseren, zoals viswedstrijden en o.a. jeugdactiviteiten. Zodra dit weer wel mogelijk is houden we jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groeten,
Werner Donkers