Het wedstrijdprogramma wordt hervat

Donderdag, 3 juni 2021

Met de versoepelingen van de coronamaatregelen die per vijf juni ingaan is het weer mogelijk om wedstrijden te gaan vissen. In eerste instantie alleen wedstrijden waaraan alleen leden van onze vereniging mee mogen doen.

Op het alternatieve wedstrijdprogramma dat u kunt vinden en downloaden op onze website onder “wedstrijden/ toelichting op deze map” staan wel wedstrijden vermeld waaraan mensen van buitenaf mee mogen doen, maar die zijn onder voorbehoud van de dan geldende coronamaatregelen en om die reden met een * gemarkeerd.
Of de tweekamp bij ‘t Alfertje doorgaat hangt af van het bestuur van deze vereniging. Mocht de wedstrijd doorgaan dan verneemt u dat tijdig van ons.
Er is een niet onbelangrijke reglementswijziging wijziging doorgevoerd; de dagprijs zal voortaan altijd de Grootste vis zijn.
Deze kan één keer per competitie gewonnen worden.

We beginnen op donderdag 10 juni met de zomeravondwedstrijden, dit zijn er vijf waarvan er vier tellen voor de uitslag.
Het inleggeld is € 7,50, te voldoen voor aanvang van de eerste wedstrijd.
Loten voor plaatsnummers om 17:50 uur.
Vissen op de steigers aan het Jaagpad van 18:45 tot 20:45 uur.

Zaterdag 12 juni begint de zaterdagochtendcompetitie ook hier is de inleg € 7,50, te voldoen voor aanvang van de eerste wedstrijd.
Loten voor plaatsnummers om 08:40 uur.
Vissen op de steigers aan het Jaagpad van 09:30u tot 12:00 uur.

Het inschrijven voor beide competities vindt plaats in Café Zaal Roeloffs.