Viswedstrijd voor onze jeugdleden

Woensdag, 29 september 2021

Op woensdagmiddag 13 oktober is er een viswedstrijd voor de jeugd waarbij we gaan vissen voor het Jeugdkampioenschap van HSV De Kleine Voorn 2021.

Deze wedstrijd wordt gevist in de vijver aan de Schoenmakershoek van 15:00 uur tot 16:30 uur met de “vaste hengel". Vanaf 14:30 uur kunnen jullie je plaatsbewijs ophalen. Prijsuitreiking volgt direct na de wedstrijd.

Wij willen voor de organisatie van deze viswedstrijd weten of je hieraan wilt deelnemen, geef je
daarom zo snel mogelijk op via een mailbericht op: dekleinevoorn@online.nl.

Als je in het bezit bent van een vaste hengel, tuigen en hengelsteun breng deze mee. Ben je niet in bezit van genoemde attributen, geef dit dan aan in je inschrijvingsmail, wij zorgen er dan voor. Zorg ook dat je een stoeltje bij je hebt. Wij zorgen voor aas (maden) en voer.

Wij zien graag je aanmelding tegemoet.