Knutselmiddagen voor de jeugdleden

Woensdag, 16 februari 2022

Beste jeugdlid van hengelsportvereniging De Kleine Voorn, In de wintermaanden staat het vissen bij de meeste vissers op een laag pitje. Wij hebben een actie bedacht om jullie toch te kunnen vermaken met de hengelsport.

Wij gaan een aantal knutselmiddagen organiseren waarin we jullie willen gaan helpen om jouw visspullen op orde te krijgen en te zorgen dat je aan de waterkant je zelf kan redden als er iets mis gaat. Wij bieden deze mogelijkheid ook steeds bij de vislessen aan de waterkant aan, maar het blijkt dat de aantrekkingskracht om dan zo snel mogelijk te gaan vissen groter is dan het leren van het maken van tuigjes en het knopen van haken.

Wij gaan deze knutselmiddagen geven op de woensdagmiddagen 23 februari, 2 en 9 maart 2022. De middagen beginnen om 15:00 uur en duren tot 17:00 uur en worden gehouden in het wijkgebouw Ut Praotuis, Achter de Molen 17 in Etten-Leur. Wij hebben daar een ruimte gehuurd waar wij dan met een groep vrijwilligers jullie met alle plezier het één en ander willen leren.

Als je wilt kan je jouw eigen visspullen meenemen om ons te laten zien waar je mee vist, het hoeft niet, er is voldoende oefenmateriaal aanwezig om te oefenen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen komen en meer dagen om te komen oefenen. Wij maken dat later bekend.

Wij nodigen jullie als jeugdlid uit, maar heb je een broertje of zusje, vriend of vriendin die je ook enthousiast wilt maken voor deze uurtjes laat het ons weten door jezelf met hem of haar op te geven.
Opgeven door een mailbericht te sturen naar: dekleinevoorn@online.nl
Indien er ouders zijn die dit ook interessant vinden mogen zij zich ook gerust opgeven. Zolang wij ons aan de eventuele dan nog geldende coronaregels kunnen houden is iedereen welkom.

Wij zien je aanmelding tegemoet.

met vriendelijke groeten,
namens het bestuur,