Koningsvissen 2021

Zaterdag, 18 september 2021

Nog nooit in de lange en rijke historie van het Koningsvissen van onze vereniging was het voorgekomen dat de huidige Koning zijn titel wist t prolongeren. Zaterdag 18 september tijdens de z.g. visserskermis is daar een eind aangekomen. Bij prachtig nazomerweer lukte het Cees van Gils om voor het tweede jaar op rij de titel Koning van HSV De Kleine Voorn te bemachtigen.

Tijdens een wedstrijd op de stijgers langst het Jaagpad aan de Leurse haven liet Cees 23 concurrenten achter zich. De vangsten waren niet best en ook Cees ving maar drie vissen maar dankzij een mooie brasem van 53 cm. (96 pnt.) en twee maatvissen bleef hij al zijn concurrenten voor. Cees van Eekelen die zes vissen ving waaronder vier maatse bleef met 124 punten nog het dichts in de buurt van Cees. Wim van Meer die in totaal vier vissen haakte, waaronder ook een brasem, werd derde met 99 punten. Wim Heymans ving de meeste vissen van alle deelnemers, veertien stuks, maar omdat het gros van zijn vangst onder de maat was, moest hij genoegen nemen met een vierde plaats die hij deelde met Cees Melisse.

Vak A Stuks Punten Vak B Stuks Punten
1 Cees van Gils 3 146 pnt. 13 Michael van Ginneke 9 45 pnt.
2 Cees van Eekelen 6 124 pnt. 14 Ton Aarts 6 30 pnt.
3 Wim van Meer 4 99 pnt. 15 Nies Suikerbuijk 2 29 pnt.
4 Wim Heijmans 14 91 pnt. 16 Bart Klep 5 25 pnt.
5 Cees Melisse 6 91 pnt. 17 Rene Verhoef 3 15 pnt.
6 Henny Oomen 5 87 pnt. 18 Cees van Gastel 2 10 pnt.
7 Henk Kokke 6 72 pnt. 19 Jan van Gool 1 5 pnt.
8 Sjef Roovers 7 64 pnt. 20 Bertus van Eekelen 0 0 pnt.
9 Gerrit Lambregts 8 63 pnt. 21 Cees Maas 0 0 pnt.
10 Ad Voermans 6 63 pnt. 22 John Mathijssen 0 0 pnt.
11 Johan Hultermans 5 61 pnt. 23 Louis Melisse 0 0 pnt.
12 Arend Lammerse 5 46 pnt. 24 Peter Robbeson 0 0 pnt.

Onze  Koning 2021, Cees van Gils.