Vismiddagen voor de jeugd

Vrijdag, 2 september 2022

Beste jeugdleden van De Kleine Voorn, wij willen special voor jullie weer een aantal vismiddagen aanbieden om onder begeleiding te vissen met onze vrijwilligers. Wij laten jullie zo veel mogelijk vissen en geven jullie daarbij verschillende tips waardoor je mogelijk wat meer vis zult gaan vangen. Mocht je tijdens het vissen je in de problemen komen doordat je niet meer verder kan vissen, bijvoorbeeld omdat je haakje eraf is of de hele lijn in de knoop zit wordt je geholpen door onze vrijwilligers om dit te repareren, zodat je weer verder kan vissen.

Deze vismiddagen worden gehouden op vier woensdagmiddagen ( 14 sept., 21 sept., 28 sept. en 5 okt.) van 15:00 uur tot 17:00 uur. Dit jaar kunnen we de vismiddagen helaas alleen houden aan de vijver in de Schoenmakershoek. We kunnen namelijk niet gaan vissen in de vijver in de Hoge Neerstraat, omdat daar blauwalgen in het water zijn aangetroffen en het water door de droogte heel erg laag staat. Blauwalgen kunnen giftig zijn voor mensen en we willen niet dat jullie daar ziek van worden.

Jaarlijks sluiten wij af met een Jeugdviswedstrijd die dit jaar valt de op woensdagmiddag 12 oktober van 15:00 uur tot 16:30 uur in de vijver Schoenmakershoek. Prijsuitreiking na afloop van de wedstrijd.

Door de jeugd wordt er alleen gevist met de vaste hengel. Als je geen vaste hengel hebt wordt er door onze vereniging voor hengels, tuigen en aas gezorgd. Je mag je broer of zus mee brengen, zodat zij ook een keer kunnen vissen, ook als ze geen lid zijn van De Kleine Voorn. Dit geld ook voor vriendjes of vriendinnetjes, iedereen is welkom. Mochten er ouders of grootouders zijn die mee willen kijken of helpen zijn deze natuurlijk welkom.

Je mag aan zoveel vismiddagen mee doen als jezelf wilt. Maar meld je wel even aan op welke dag(en) je wilt komen. Aanmelden kan door een mail te sturen naar: dekleinevoorn@online.nl
Graag opgeven of je lid bent van De Kleine Voorn, of je een hengel nodig hebt en of je nog iemand mee brengt. Dan zorgen wij voor het nodige materiaal.

met vriendelijke groeten,
namens het bestuur,