Visserijkundig onderzoek 24-01-2023

Zaterdag, 28 januari 2023

Visserijkundig onderzoek 24 + 25-01-2023

Afgelopen week zijn er weer visserijkundige onderzoeken uitgevoerd op verschillende viswateren van onze vereniging.
Op 24 januari is de Beekse vliet afgevist en op 25 januari de Zwartenbergse vliet en de relatief nieuwe vijver in nieuwbouw wijk de Streek.
Met drie medewerkers van Sportvisserij Nederland en twee beroepsvissers is er zowel met de zegen (net) en stroom gevist.
Het team werd versterkt met een aantal vrijwilligers van onze vereniging en op beide dagen was er iemand van
Sportvisserij zuid-west Nederland aanwezig.

De gevangen vis is gemeten, geteld en gewogen.
Het is nu wachten op de rapportages van Sportvisserij Nederland welke als basis zullen dienen om de uitzetplannen te schrijven om vis uitzet mogelijk te maken.